loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1566 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

خانم مریم امیرجلالی همانند تعدادی از بازیگران این روزهای سینمای ایران که به خوانندگی و حضور در کنسرت ها روی آورده اند عمل کرد و به این جامعه پیوست.


سینمای ایران نوشت: مریم امیرجلالی بازیگر مشهور تلوزیون و سینما که گفته میشود بازیگری را کنار گذاشته و به کار موسیقی و خوانندگی مشغول است اولین کنسرت خود پس از کنار گذاشتن بازیگری را در تالار وحدت برگزار کرد.

 

admin بازدید : 612 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

بر پرده نقره‌ای سینما حاضر می‌شوند، سال‌هاست با خنده‌هایشان خندیدیم و با گریه‌هایشان اندوهگین شدیم، آن‌ها به شخصیت‌ها جان می‌بخشند و با اعجاز این هنر جادویی مخاطب را به سالن تاریک سینما می‌کشانند و با خود همراه می‌کنند. توانایی‌هایشان باعث می‌شود تماشاگر بر صندلی سینما رستگاری‌اش را بر پرده ببیند

admin بازدید : 547 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

«عاشقانه‌ها را پایانی نیست…». این شعار همیشگی مازیار فلاحی، خواننده بااحساس کشورمان است که تابستان امسال با برگزاری ۱۰سانس کنسرت، به پرکارترین خواننده کشورمان در سال‌های اخیر تبدیل شده است. مازیار که با آلبوم «قلب یخی» وارد بازار رسمی موسیقی کشورمان شد، در اغلب کنسرت‌هایش روی استیج اشک می‌ریزد و اجرای لطیف و بااحساسی از خود به نمایش می‌گذارد.

admin بازدید : 957 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

روز جمعه دو عکاس سمج که سعی داشتند از جاستین بیبر عکس بگیرند با هم تصادف کردند اما جاستین بیبر از این حادثه جان سالم به در برد و صدمه ای به او وارد نشد.

admin بازدید : 1351 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

فرزاد حسنی اجرا و داوری فیلم – مسابقه «رالی ایرانی» مرا به کارگردانی آرش معیریان برعهده گرفت.


چهارشنبه هشتم شهریور آرش معیریان با حضور در رادیو جوان در خصوص مسابقه – فیلم رالی ایرانی که برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

در این برنامه مجری با اشاره به ساخت فیلم «لاله»، عنوان کرد در حال حاضر خیلی ها جوگیر شده اند که «لاله» را بسازند. علیرضا تهرانی، مدیر روابط عمومی «رالی ایرانی» هم در گفت و گو با خبر آنلاین، «رالی ایرانی» را کاملا بی ربط به پروژه «لاله» دانست و یادآور شد: «رالی به معنی رانندگی نیست و منظور ما از این نامگذاری، نشان دادن مسابقه است»

admin بازدید : 2505 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر به محسن یگانه باشد، اسمش را می‌گذارد «ماجرای نادر» و اگر به قول بنیامین باشد، «اتفاق خوبه» افتاده است. همین در کنار هم قرار گرفتن دو خواننده مهم موسیقی پاپ را می‌گوییم. نزدیک بودن زمان انتشار آلبوم‌هایشان و رقابت همیشگی این دو وسوسه‌مان کرد سراغشان برویم و ببینیم در آلبوم سوم هر دو چه خبر است. همین وسوسه، گفت‌و‌گوهای مفصل و اعتراف‌های عجیب و غریب این دو خواننده را به همراه داشت

.

admin بازدید : 1618 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

رویاهای کودکی‌ام را برای بچه‌ها اجرا می‌کنم
برای گفت‌وگو با عمو پورنگ و امیرمحمد به استودیوی سیما فیلم در خیابان پاسداران رفتم. همان جایی که صدای هورای بچه‌ها از شادی دیدار با عمو پورنگ به آسمان می‌رفت.


گفت‌وگو در یکی از روزهای بلند ماه رمضان در حالی انجام شد که عمو پورنگ و امیرمحمد مشغول گریم برای اجرای زنده برنامه «هزار و شصت و شونزده» بودند. عمو پورنگ را همه ما به پرشوری و بانشاطی می‌شناسیم.
یک مجری دوست داشتنی خستگی‌ناپذیر که همکاری به نام امیرمحمد دارد که با استعداد و بازیگوش است.

admin بازدید : 774 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

نقد جالب روزنامه جام جام بر مجموعه «راز پنهان»

این آدم‌ها با خودشان حرف می‌زنند
«راز پنهان» داستان مردی است که پس از یک تصادف، گذشته‌اش را فراموش می‌کند و وقتی به هوش می‌آید با واقعیتی مواجه می‌شود که به نظرش چندان رضایت‌بخش نیست.


این مجموعه مضمونی درام دارد و قصه دو دوست قدیمی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها یک بار دیگر طی اتفاقی همدیگر را پیدا می‌کنند و دیدار آن دو پس از سال‌ها، زمینه‌ساز اتفاقاتی جدید می‌شود.
داریوش ارجمند در این سریال نقش یک درجه‌ دار بازنشسته ارتش به نام ابراهیم احصایی را بازی می‌کند که اطراف تهران مشغول کشاورزی است. علیرضا جلالی‌تبار، نقش فرامرز پسر او را دارد و پروانه معصومی مادر اوست. سعید پورصمیمی (مش قربان)، کامران تفتی (امیرعلی)، الهام حمیدی (ماهرخ، همسر فرامرز)، لادن طباطبایی (هانیه، خواهر امیرعلی)، لیلا بلوکات (ستاره)، کاوه آشنا، حمیدرضا محمدی و محمود عزیزی (پدر ماهرخ) دیگر بازیگران اصلی سریال هستند.

admin بازدید : 2132 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

مدیر امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی صداوسیما گفت: انتقاداتی از اجرای برنامه «ماه عسل» داریم، مخاطبان معتقدند اجرای آقای علی ضیاء روان نیست و سئوالاتی می‌پرسد که بی‌پاسخ می‌ماند.

admin بازدید : 921 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)


نام:سروش

نام خانوادگی:لشگری

نام مستعار(ها):هیچکس-پدر رپ فارس(The Godfather Of Persian Hip Hop)

متولد:روز17 ماه اردیبهشت سال1364

سن: 26سال

کشور:ایران

شهر:تهران

فعالیت (ها): ترانه سرا و خواننده

سبک: رپ فارسی

آهنگساز ترانه ها: مهدیار آقاجانی

گروه: 021

کمپانی: صامت-ابر رکورد

اولین آلبوم غیر رسمی: میکروفن

اولین آلبوم رسمی: جنگل آسفالت

مدت فعالیت:1378 تا کنون

تحصیلات: زبان انگلیسی(مترجمی)-رها شده


errr بازدید : 3711 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)

بیوگرافی کامل سعید پانتر: سعید پیمانی راد مقلب به سعید پانتر متولد ۲ بهمن ۱۳۶9 او متولد کرمانشاه است ولی از ۳ سالگی به همراه خانواده ساکن تهران شدند سعید دارای دو خواهر و یک برادر است او از سن ۱۷ سالکی به موسیقی و رپ علاقه مند شد ولی کارحرفه ای خود با ترانه برونزه به همراهی امیر شهریار شروع کرد او همچنین در چند اهنگ با حسین مخته همکاری کرده است او هم اکنون در رشته تاتر در دانشکده هنرهای زیبا تهران مشغول تحصیل است. لیست ترانه ها امیر شهریار و سعید پانتر – یكی شو آروین و سعید پانتر – سر قرار حسین مخته و علی پیشتاز و سعید پانتر و سعید كرمانی – فلنگو بستی كجا سعید پانتر – مگه نمیشنوی محسن و سعید پانتر – چجوری سعید پانتر – نمیشه پویان و سعید پانتر – دلم تنگته سعید پانتر و امیر شهریار – برنزه سعید پانتر و شهاب – موندی نیستم یاسر داودیان و امیر شهریار و سعید پانتر – ما رو گرفتی یاسر و سعید پانتر – كافیه سعید پانتر و علی پیشتاز و امیر شهریار – شب عشق و حاله امیر شهریار و سعید پانتر و امیر شهریار – باشه باشه بهش میگم
iranpes بازدید : 1603 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندرخم یك كوچه‌ایم
خیلی‌ها او را یك استعداد نهفته می‌دانند كه خیلی دیر به معرض ظهور رسیده كه به عقیده خودش دوستان ناباب دلیل آن است.
همواره در طول تاریخ نام خالق یا كاشف یك اثر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، هر چند پیش از این هم هنر رضا عطاران نه در معرفی چهره‌های جدید، بلكه در بازی گرفتن از نابازیگران و نوع استفاده از آنها بر همگان آشكار شده بود.

http://bia2pes.rozup.ir/pormokhber_5.jpg

تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 43,842
  • بازدید کلی : 3,138,848
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ