loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
errr بازدید : 1074 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

اس ام اس دِ نَ دِ

به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم،

می گه از تو اینترنت؟ د نه د از تو کانال کولر، اتفاقاً

پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره

-------------------------------------------------------------------------------

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش

کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟

د نــه د از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و

با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم

------------------------------------------------------------------------

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه،

میپرسه یعنی درستش کنم؟ د نه د  باهاش صحبت کن سر

عقل بیاد بره سر کار

------------------------------------------------------

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه

میپرسه: شما ایرانی هستین؟ می گم: د نه د ما چینی

هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن

-------------------------------------------------------------

دارم می رم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته می گه

آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟ میگم د نه د

دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا

واحد میهمان گرفتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 7,086
  • بازدید سال : 35,259
  • بازدید کلی : 3,130,265
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ