loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2795 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

جنجال فان

دوستت دارم قسم به اشک چشمات دوستت دارم قسم به تار موهات دوستت دارم قسم به اون نگاهت دوستت دارم قسم به چشم پاکتدوستت دارم قسم به قلب خسته ات
دوستت دارم قسم به لبای بیستت
دوستت دارم قسم به صافی آیینه
دوستت دارم قسم به دل بی کینه
دوستت دارم قسم به گل و گلدون
دوستت دارم قسم به لیلی و مجنون
دوستت دارم قسم به پرواز ابر
دوستت دارم قسم به خورشید زرد
دوستت دارم قسم به موج دریا
دوستت دارم قسم به عشق زیبا
دوستت دارم قسم به خون رگها
دوستت دارم قسم به رنگ برگها
دوستت دارم قسم به گرمی روز
دوستت دارم قسم به شب خاموش
دوستت دارم قسم به شب سیاه
دوستت دارم قسم به سفیدی دلا
دوستت دارم قسم به جون عاشقا
دوستت دارم قسم به جون ماهی ها
دوستت دارم قسم به گلهای زیبا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهرام در تاریخ 1348/10/11 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب است شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از نظرتون آقا شهرام


کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 7,119
  • بازدید سال : 35,292
  • بازدید کلی : 3,130,298
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ