loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2896 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از محسن چاوشی به نام مترو

ترانه و ملودی آهنگ مترو  : محسن چاوشی – تنظیم آهنگ مترو  : اشکان دباغ و چاوشی

گیتار الکتریک  آهنگ مترو  : مسعود همایونی - گیتار آکوستیک آهنگ مترو  : کیان ایرجی

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320 از سرور سایت

Mohsen Chavoshi – Metro


 

منبع:فانـــی فـــــان

—————————————- متن اهنگ مترو —————————————-

 توی ماشین توی مترو تو اتاقم تو خیالم

توی جاده تو خیابون سرکارم پشت فرمون

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

وقتی چشمات باز بازن یاکه چشمات خواب خوابن

وقتی گرمه وقتی سرده وقتی دنیام پر درده

وقتی قلبم زیر پاته یا که بارون تو چشاته

وقتی تلخی وقتی زهری وقتی با من میگی قهری

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم وبه تو فکر میکنم

خود اخمی بعضی وقتام خودزخمی

من ببازم یا نبازم هرچی شد دوباره بازم

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم وبه تو فکر میکنم

—————————————- متن اهنگ مترو —————————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,834
  • بازدید ماه : 7,008
  • بازدید سال : 35,181
  • بازدید کلی : 3,130,187
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ