loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
errr بازدید : 1733 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

به نقل از خبر آنلاین ؛ خبر آنلاین ، در سالی که تعداد کنسرت‌ های پاپ و آلبوم‌ های منتشر شده در بازار موسیقی ، پیشرفت قابل توجهی را در مقایسه با همه سال‌ های بعد از انقلاب به خود دید ، «رگ خواب» با صدای محسن یگانه منتشر شد و با استقبال زیاد مخاطبانش مواجه شد.

مجله زندگی ایده‌ آل در شماره نوروزی خود گفت و گویی با این خواننده پاپ انجام داده که بخش‌ هایی از آن را می‌ خوانید.

* همه نیمه خالی لیوان را می‌ بینند

آلبوم «رگ خواب» ایراد زیاد داشت ولی در مقابل نکات مثبت آلبوم ، حرفی برای گفتن نداشت ، هر چقدر تو کار خوب ارائه بدهی ، نگاه‌ ها و توجهات به ایرادهای هر چند کوچک ، بیشتر می‌ شود یعنی آن قسمت خالی لیوان بیشتر دیده می‌ شود ولی شاید بزرگترین ایراد آلبوم من ، صدا و آن حس خواندن من بود که به خاطر حساسیت و وسواس زیاد دیگری چیزی از آن باقی نمانده بود ، به هر حال وقتی یک کار را ۱۰ بار می‌ خوانی ، دیگر آن حس و حال اول را نخواهد داشت.

* ۷ برای مشاهده ی بقیه لطفا به ادامه ی مطلب بروید

13020044442 محسن یگانه می گوید : می‌ خواهم منفجر کنم !

به نقل از خبر آنلاین ؛ خبر آنلاین ، در سالی که تعداد کنسرت‌ های پاپ و آلبوم‌ های منتشر شده در بازار موسیقی ، پیشرفت قابل توجهی را در مقایسه با همه سال‌ های بعد از انقلاب به خود دید ، «رگ خواب» با صدای محسن یگانه منتشر شد و با استقبال زیاد مخاطبانش مواجه شد.

مجله زندگی ایده‌ آل در شماره نوروزی خود گفت و گویی با این خواننده پاپ انجام داده که بخش‌ هایی از آن را می‌ خوانید.

* همه نیمه خالی لیوان را می‌ بینند

آلبوم «رگ خواب» ایراد زیاد داشت ولی در مقابل نکات مثبت آلبوم ، حرفی برای گفتن نداشت ، هر چقدر تو کار خوب ارائه بدهی ، نگاه‌ ها و توجهات به ایرادهای هر چند کوچک ، بیشتر می‌ شود یعنی آن قسمت خالی لیوان بیشتر دیده می‌ شود ولی شاید بزرگترین ایراد آلبوم من ، صدا و آن حس خواندن من بود که به خاطر حساسیت و وسواس زیاد دیگری چیزی از آن باقی نمانده بود ، به هر حال وقتی یک کار را ۱۰ بار می‌ خوانی ، دیگر آن حس و حال اول را نخواهد داشت.

* ۷ سال پیش تصوری از وضعیت امروزم نداشتم

زیاد اهل آرزو کردن نبودم و الان هم نیستم ولی همیشه من وقتی که می‌ خواهم یک کاری را شروع کنم ، بدترین حالت آن را می‌ بینم ، در مورد ۷ سال پیش ماجرا از این قرار بود که من در حال درس خواندن بودم و دوست داشتم در درسم موفق شوم و در کنار درس موسیقی‌ ای را که شروع کرده‌ ام را ادامه بدهم و به جایی برسانم ، قرار نبود از اول سوپر استار بشوم ولی یکسری تخیلات در ذهنم داشتم که آرزو نبود و فقط تخیل بود ، خودم را روی استیج تصور می‌ کردم و جالب اینجا بود که هرگز و هیچ وقت تصور درست و نزدیکی از آن لحظه نداشتم ، نمی‌ توانستم تصویر آن اتفاق را در ذهنم بسازم.

* دیگر کینه‌ ای نیستم

کلا این روزها خیلی به فکر سلامت خودم نیستم ، خیلی مضحک است که خودم آن را عنوان می‌ کنم ، می‌ دانم اینطور است و خودم زیاد به آن اهمیت نمی‌ دهم ، بیش از حد خیلی چیزها را در خودم می‌ ریزم ولی به مرور کینه‌ ای بودنم در حال از بین رفتن است ، خوشحالم بابت این ماجرا

* تا ته خط می‌ روم

موسیقی را زمانی کنار می‌ گذارم که از خودم راضی باشم ، در راهی که شروع کرده‌ ام و به عشق موسیقی بهترین دوران زندگی‌ ام را از دست داده‌ ام ، دوست دارم تا ته خط بروم و تجربه کنم و به قولی منفجر کنم ، تا جایی که زورم می‌ رسد و توانش را دارم ، من فکر می‌ کنم زورم زیاد است و اهل حرف زدن هم نیستم ، دوست دارم بهترین بودن مطلق را تجربه کنم ، جوری که کسی جرات نکند سمتم بیاید و به مقایسه کارها بپردازد ، روح من فقط در آن نقطه است که آرام می‌ گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 43,999
  • بازدید کلی : 3,139,005
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ