loading...
وب سايت سرگرمی و تفریحی جنجال
آخرین ارسال های انجمن
mr_sayan بازدید : 2663 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

2

خانواده های ایرانی دو دسته اند. زیر خط مرغ و بالای خط مرغ!
 
نصیحت غضنفر به زنش : هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش، بی توجه از بغلش رد شو این کار از صدتا فحش براش بدتره
 
-اسمت چیه ؟
- فرنود
- چه غذایی دوس داری عزیزم؟
-خورشت مرغ،جوجه کباب ..
-چی ؟! ماشین لباسشویی رو خودت روشن میکنی ؟!! نه نه نه … !!
 
* * *
ادامه جملات در ادامه مطلب . . .
* * *
 
نمیدونم با این که سگ به وفاداری معروفه چرا میگن یارو عین سگ پشیمونه?
 
یعنی من خودمو یک لحظه جای این دخترای مجرد می زارم خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثه من قصد ازدواج نداره.:))
 
قابل توجه کسانی که از جاستین بیبر متنفر هستند
من زندگیم را مدیون جاستین هستم!
در نهم مارس ۲۰۰۹ شش ماه بود که بعد از یک تصادف وحشتناک در کما بودم.
روزی پرستار من رادیو را برای آهنگ جاستین روشن کرد.
خوب من از جای خود بلند شدم و رادیو را خاموش کردم ..!
 
رابطه دین و موسیقی هم کشف شد !
خوشگلا باید برقصن ……………….. امربه معروف
ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا ……….. نهی از منکر
ای خانوم کجا کجا ؟…………………….. فضولی
دارو ندارمو بگیر مال خودت مال چشات ………… صدقه – انفاق
تو محشری از همه سری ………………….. ذکر
دلم هوس رطب کرده ……………………… روزه
آره . خودم فداتم ………………………. شهادت
یه امشب شب عشقه، همین امشبو داریم ……. لیلة القدر
 
غضنفر میمیره وصیت نامشو باز می کنن می بینن توش نوشته: بالاخره مردم و از شر معمایی که یک عمر کلافم کرده بود راحت شدم، اینکه: چرا خواهر من دو تا برادر داره ولی من یکی!
 
طرح آمارگیری خانوار:
مامور آمارگیری : شما چند تا بچه دارین؟
مامانم : دو تا
مامور آمارگیری : ولی تو شناسنامه که نوشته سه تا
مامانم : اونو میگی؟ دکورخونست.
فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه:|
 
طرف اومده بانک ملی بازار ، ۴تا چک دستشه که مجموعش از ۱۵۰ملیون بیشتره ، اونوقت تا لبه باجه میرسه اول میپرسه یارانه ما را واریز کردن ؟
 
رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده
چه کار کنم؟
میگه صدای ضبط رو زیاد کن !
 
جاتون خالی دیروز
نه ولش کن اینو نمی تونم بگم غیر اخلاقیه..
اما این یکیو میگم فرداش رفتیم یه جا..
نه اینو هم ولش کن..
دو روز قبلش رفتیم لب دریا و …
نه اینهم نمی تونم بگم
خاطرات ایرانی های برگشته از دبی
 
تست هوش غضنفر:
علی ۵ کیلو خیار خرید حالا علی چند سالشه؟
 
بعضی از این پشه ها هم هستن انگاری اگزوز زنبوری قورت دادن، موقع خواب صدای موتور سنگین میدن توی اتاق!
 
عبارت «کلاه سرت گذاشتن تا زانو» یعنی چه؟
الف) فروش پراید دوگانه سوز بدون مخزن
ب) قول تحویل ال نود تا پس فردا
ج) تحویل پژو ۴۰۵ با یک مأمور آتش نشانی در صندوق عقب
د) من مادرم مریضه، کارت سوختتو بده، چند لیتر بنزین بزنم
 
نقش شاگرد مغازه در فیلم های ایرانی:
هی پسر بپر برو سر کوچه دو کیلو شیرینی بخر بیار…
چشم اوستااا

خانواده های ایرانی دو دسته اند. زیر خط مرغ و بالای خط مرغ!

 

نصیحت غضنفر به زنش : هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش، بی توجه از بغلش رد شو این کار از صدتا فحش براش بدتره

 

-اسمت چیه ؟

- فرنود

- چه غذایی دوس داری عزیزم؟

-خورشت مرغ،جوجه کباب ..

-چی ؟! ماشین لباسشویی رو خودت روشن میکنی ؟!! نه نه نه … !!

 

* * * 

نمیدونم با این که سگ به وفاداری معروفه چرا میگن یارو عین سگ پشیمونه?

 

یعنی من خودمو یک لحظه جای این دخترای مجرد می زارم خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثه من قصد ازدواج نداره.:))

 

قابل توجه کسانی که از جاستین بیبر متنفر هستند

من زندگیم را مدیون جاستین هستم!

در نهم مارس ۲۰۰۹ شش ماه بود که بعد از یک تصادف وحشتناک در کما بودم.

روزی پرستار من رادیو را برای آهنگ جاستین روشن کرد.

خوب من از جای خود بلند شدم و رادیو را خاموش کردم ..!

 

رابطه دین و موسیقی هم کشف شد !

خوشگلا باید برقصن ……………….. امربه معروف

ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا ……….. نهی از منکر

ای خانوم کجا کجا ؟…………………….. فضولی

دارو ندارمو بگیر مال خودت مال چشات ………… صدقه – انفاق

تو محشری از همه سری ………………….. ذکر

دلم هوس رطب کرده ……………………… روزه

آره . خودم فداتم ………………………. شهادت

یه امشب شب عشقه، همین امشبو داریم ……. لیلة القدر

 

غضنفر میمیره وصیت نامشو باز می کنن می بینن توش نوشته: بالاخره مردم و از شر معمایی که یک عمر کلافم کرده بود راحت شدم، اینکه: چرا خواهر من دو تا برادر داره ولی من یکی!

 

طرح آمارگیری خانوار:

مامور آمارگیری : شما چند تا بچه دارین؟

مامانم : دو تا

مامور آمارگیری : ولی تو شناسنامه که نوشته سه تا

مامانم : اونو میگی؟ دکورخونست.

فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه:|

 

طرف اومده بانک ملی بازار ، ۴تا چک دستشه که مجموعش از ۱۵۰ملیون بیشتره ، اونوقت تا لبه باجه میرسه اول میپرسه یارانه ما را واریز کردن ؟

 

رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده

چه کار کنم؟

میگه صدای ضبط رو زیاد کن !

 

جاتون خالی دیروز

نه ولش کن اینو نمی تونم بگم غیر اخلاقیه..

اما این یکیو میگم فرداش رفتیم یه جا..

نه اینو هم ولش کن..

دو روز قبلش رفتیم لب دریا و …

نه اینهم نمی تونم بگم

خاطرات ایرانی های برگشته از دبی

 

تست هوش غضنفر:

علی ۵ کیلو خیار خرید حالا علی چند سالشه؟

 

بعضی از این پشه ها هم هستن انگاری اگزوز زنبوری قورت دادن، موقع خواب صدای موتور سنگین میدن توی اتاق!

 

عبارت «کلاه سرت گذاشتن تا زانو» یعنی چه؟

الف) فروش پراید دوگانه سوز بدون مخزن

ب) قول تحویل ال نود تا پس فردا

ج) تحویل پژو ۴۰۵ با یک مأمور آتش نشانی در صندوق عقب

د) من مادرم مریضه، کارت سوختتو بده، چند لیتر بنزین بزنم

 

نقش شاگرد مغازه در فیلم های ایرانی:

هی پسر بپر برو سر کوچه دو کیلو شیرینی بخر بیار…

چشم اوستااا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 300
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 926
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 7,045
  • بازدید سال : 35,218
  • بازدید کلی : 3,130,224
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    دریافت کد پاپ آپ کلیکی

    صفحات پاپ آپ